Čas od času má člověk chuť ponořit se do sídla pekelných sil, fantomů a démonických stvoření, aby opět a znovu poznal, že upocený vedoucí opravdu není tou nejhrozivější bytostí široko daleko. Na televizních kanálech jako vždy nic podobného nepořídí, do videopůjčovny daleko, na čtení filmových recenzí nemá čas a kniha není k nalezení. Jak z celé této situace co nejrychleji ven?
Zahrajte si matku všeho násilí, zahrajte si hororovou hru! Zřejmě jen málokterý hráč bude prost vlastnictví stříbrné placičky s vylisovaným interior design hororovým titulem, možná i na pevném disku se nějaká ta zatoulaná složka nalezne.
Abyste nemuseli vzpomínáním na mrazivé zážitky herní zábavy strávit celé odpoledne, nabízíme vám druhou část speciálního přehledu o počítačových hrách vzbuzujících napětí, za přivírání očí obavy, strach, a kde citoslovce baf a bububu obvykle doprovází i nějaké to vyhřeznutí střev. Jen málokterá hororová hra se dnes obejde bez explicitně předváděného násilí. Krize? Ale kdeže. Tentokrát přitvrdíme. Série F.E.A.R.
Také pookřejete v situacích, kdy jsou příslušníci speciálních jednotek koseni zástupcem temnoty a jedině vy můžete tomuto masakru učinit přítrž? V případě prvotiny této série měl být příslovečný hřebík udeřen přímo na hlavičku. Brutální střílečka s hororovými prvky a řadou spektakulárních scén předznamenala příchod hotového požehnání pro všechny hráče, kteří se nehodlají interior design se silami zla vypořádat kouzly anebo se adventurně zacyklit na sofistikovaném řešení vyvstalého problému.
Propojení efektní střelby s prvky bojového umění v prostředí hráčem řízené famózní destrukce slibovalo hodně. Jedno je dnes jisté, ploužící se vlasatá holčička interior design už nikoho nevyděsí notně opotřebovaný hlavní strašák této hry se svému zenitu přiblížil spolu s první hollywoodskou adaptací japonského filmu Kruh. Dnes už tedy podobná děvčátka nefrčí , avšak v době vydání prvního dílu F.E.A.R. od studia Monolith zcela jistě ano.
A když nezabralo děvčátko jménem Alma, nutili vás vývojáři okusovat si palce i z jiných příčin. interior design Přeludy a rozkládající se vojáci v šedém světě klaustrofobních koridorů, nedostatek munice a nutnost kvůli jejímu zisku lámat vaz třeba i holýma rukama, to vše podtrhovalo živočišný střih brutální FPS . První díl hráči jasně naznačoval, že je na vše sám a situace bude už jen a jen horší. Na každý pád lze hraní jedničky přirovnat k vašemu prvnímu skoku z hřmícího splavu napadá vás snad lepší kombinace interior design strachu a adrenalinu?
Druhý díl s podtitulem Project Origin přenesl těžiště bojů také do rozsáhlejších exteriérů a přišel o značnou část pocitu strachu a nejistoty. Naproti tomu přinesl fantasmagorickou rovinu protínající ještě více okázalou FPS. F.E.A.R. 3 nabídl poměrně zajímavý systém odměn, hordy nepřátel a další desítky halucinací, jen ten vtíravý strach o holý život tam už budete hledat marně. Jinými slovy, kde syrovější jednička šetřila, jsou dvojka a trojka ještě více paranormální, bizarní a cool .
A je na každém z hráčů, zda-li tomu bude pozitivně nakloněn. Když jste se v jedničce interior design snažili hrůzyplný moment rychle vytlouci z hlavy, v pokračování si pro pokochání interior design daný okamžik interior design nahrajete znovu. Náš tip zde v hororovém speciálu hodný doporučení je tedy první díl, který by se dal s trochou autorského fištrónu popsat jako průsečík Doom 3 a titulů Silent Hill. A to zní velice slibně, nemyslíte?
Pokud byste si rádi herně oživili vzpomínky interior design na tituly série F.E.A.R. a ještě váháte, pokuste se zapátrat po oficiálních trailerech k prvnímu dílu. Třeba se pro vás stanou rozhodným hybatelem pro ponor do hry. První díl vyšel pro PC v roce 2005, datadisky F.E.A.R. Extraction Point v roce 2006 a F.E.A.R. Perseus Mandate v roce 2007. Na konzolích se jednička objevila o jeden, interior design resp. vč. datadisků o dva roky později.
Dvojka interior design pro PC, PlayStation 3 a Xbox360 si odbyla premiéru v roce 2009, F.E.A.R. 3 pro PC a konzole se na trhu objevil v roce 2011. A víte co? Výše uvedené ignorujte a rovnou si zahrajte omračující jedničku! Left 4 Dead a Left 4 Dead 2
Zpočátku může tato (převážně) týmová interior design FPS vyvolávat dojem, že se jedná o recesistickou parodii na všechny americké zombie filmy, abyste záhy pochopili, že si z uvedených bere to nejlepší a vlastní děsuplné přidává. Left 4 Dead není nic pro ty, kdož se v letních měsících bojí chodit okolo kukuřičného pole nebo jsou zatěžko s návštěvou oprýskaných brownfieldů. Stejně jako série The Walking Dead má i Left 4 Dead základy v komiksových sešitech, na rozdíl například od (rovněž zajímavé) hry Land of the Dead: Road to Fiddler's Green z roku 2005, jež pro změnu vycházela z Romerova filmu Land of the Dead.
Oba dva díly L4D přestavují pouť, pouť o přežití, kde vám na záda dýchá přesila zombies a částečný pocit bezpečí přináší pouze přestávka v improvizovaně opevněných budovách. Nezřídka kdy si však i tyto nově vydobyté pozice budete muset znovu tvrdě ubránit. Hráč má tak celou dobu svíravý pocit, že je nucen prostřílet se tlícím zlem, aby uprc
No comments:
Post a Comment